fbpx
  • Over Saskia!
  • Contact
  • Blog
  • Hulpmiddelen
  • Saskia Beeldman
    • Komt spoedig!
  • Creaties

Moet dat nou, al die Nieuwe Media?


23 oktober 2012

Beeldman

Business

Moet dat nou, al die nieuwe media?De laatste tijd krijg ik vaak reacties van mensen dat ze het allemaal niets vinden, die nieuwe media. Ze zien het nut er niet van in, vinden het lastig zich weer in iets nieuws te moeten verdiepen of zijn bang omdat het zo snel veranderd. Dan heb ik het net onder de knie en dan veranderen ze weer van alles.

Ik kan ze geen ongelijk geven! Vooral Social Media is een enorm snel bewegende markt en als je niet bijblijft dan kun je gevoelsmatig weer opnieuw beginnen.

Toch ben ik ervan overtuigd dat wanneer je niet mee doet je een enorme kans laat liggen.

Wat mij opvalt is dat vooral ondernemers zich er wel bewust van zijn dat ze mee moeten doen, maar door hun bedenkingen er weinig tijd in steken. Vaak bang dat het enorm veel tijd kost en niets of weinig oplevert?

Dus wanneer je mij vraagt: “Moet dat nou, al die nieuwe Media?”, dan zeg ik volmondig JA en meteen erachteraan, maar ga niet zomaar een account aanmaken. Geef jezelf even de tijd en de rust om uit te zoeken welke Media voor jouw bedrijf een meerwaarde kunnen bieden.

Lees ook:   Verkopen genereren op Etsy

In verschillende artikelen heb ik geschreven over de vragen die je jezelf zou moeten stellen wanneer je mee wilt gaan doen met de nieuwe Media.

Wanneer je jezelf niet de tijd en rust gunt om uit te zoeken wat zou kunnen werken voor jouw bedrijf, dan is de kans groot dat het een teleurstelling wordt en je er niet de gewenste resultaten mee behaalt.

Graag nodig ik je uit om de volgende artikelen te lezen. Wanneer je de vragen hebt beantwoord, dan ben je in staat om een goede keuze te maken en een strategie te bepalen die ook daadwerkelijk op gaat leveren.

HELP, ik kan niet kiezen?
SMART is niet slim, wist je dat?

Heb je iets aan mijn artikel gehad?
Ik heb het artikel op mijn Facebookpagina geplaatst, zodat jij je vraag kan stellen en mee kan discussiëren. Stel je vraag op mijn pagina en beantwoord zeker.

Ik hoop snel iets van je te horen!

Lees ook:   Shoppen voor Kerst – Voorbereiding

 

Links in dit artikel
  1. saskiadesign.nl
  2. saskiadesign.nl
  3. facebook.com

2 reacties op “Moet dat nou, al die Nieuwe Media?”

  1. Saskia avatar
    Saskia
    9 november 2012

    Bedankt voor het compliment Anneke!

  2. anneke dercksen avatar
    anneke dercksen
    9 november 2012

    Overzichtelijke site Saskia, goed te begrijpen. De foto vind ik ook erg leuk gekozen, het heeft ook iets ondeugends en dat hoort wel bij je. Vrouwelijk zeker en toch zakelijk strak.
    Mooi!
    Groeten Anneke

Mijn naam is Saskia en probeer al enige jaren bewuster, zuiniger en zelfvoorzienender te leven. Op deze site deel ik mijn reis naar een bevredigend en gelukkig leven.
Pinterest

  • Verkopen genereren op Etsy
  • Bewuste Kerstcadeautjes – 5 geweldige ideeën
  • 3 Cadeau ideeën voor verschillende gelegenheden

Categorieën

Bewuster Leven Business Design Plannen Zelfvoorzienend

Hulpmiddelen

Tags

Cadeau Canva coco&izzy Cricut DIY Duurzaam Gratis Hergebruiken Homemade Illustrator Naaien Skillshare zazzlemade Zuiniger

  • Privacy Verklaring
  • Cookies
  • Terms & conditions
  • Begrippenlijst
  • Mijn Creaties
  • Affiliate

Design & tekst door Saskia Beeldman ©2006-2022

Bepaal Cookie Toestemming
Wij gebruiken cookies om deze website optimaal te laten werken.
Functionele cookies Altijd actief
Het technisch opslaan of toegang toe is noodzakelijk voor een legitiem doel om een specifieke dienst aangevraagd door de gebruiker of deelnemer te kunnen bieden. Ook kan het nodig zijn om een vorm van communicatie mogelijk te maken.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. Het technisch opslaan of toegang toe wordt exclusief gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder een dagvaarding, vrijwillige medewerking van uw Internet Service Provider, of andere documenten van een derde partij, informatie die wordt opgeslagen of opgevraagd voor dit doel alleen kan meestal niet worden gebruikt om u te identificeren
Marketing
Het technisch opslaan of toegang toe is vereist om gebruikers profielen te kunnen maken om advertenties te versturen, of om een gebruiker te volgen op de website of meerdere websites for soortgelijke doeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}